zaterdag 15 juni

15 juni 2013 - Krasnoyarsk, Rusland

We vertrekken vandaag uit Krasnoyarsk naar Jekaterinenburg, dat wordt een lange zit in de trein. Gisteren hebben we een bezoek gebracht aan het Stolby park. Mooie natuur, met de kabelbaan heen en weer naar mooie uitzichten, helaas was het een beetje heiig. We reisden met de plaatselijke bus voor het kapitale bedrag van 40 eurocent per persoon. Kaartjes tijdens de rit bij de conductrice. 's Middags door de stad gewandeld, kerkje bekeken en bij een amerikaan gegeten, de kaart was bij twee andere restaurantjes net iets te onduidelijk voor ons. Daarna genoten van muziek, zang en dans op het plein voor het hotel; we zaten op de eerste rang met ons prima hotel.

Er was de vraag wat er in de kookpot boven het vuur zat. Daarin werd de omoelsoep bereid. Hoe we leven in de trein hopen we de volgende aflevering te laten weten en te laten zien. Nu zijn we op het station om op de trein te wachten die 1:20 uur vertraging heeft, dat is voor het eerst!

1. Steffy:
    15 juni 2013
    Mannen....... wat laten jullie ons weer mee genieten door de mooie foto's en het gezellige reisverslag.
    Een avondvullend programma voor je eigen hotel..... het kan toch niet beter.
    Amuseer je weer........ in de opgestarte treinreis!!!!!!!!!
  2. Gerben:
    Hallo Arie en vrienden,
    Wat een mooie plaatjes en een schitterende natuur! Leuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen.
    Groeten uit Asperen, Gerben
  3. Cees van Dijk:
    15 juni 2013
    Ziet er goed uit. Als trouwens de treinen daar wat verouderd zijn hebben we hier in Nederland er nog wel een aantal te koop.Onderdelen en meer treinen zijn te bestellen in Italie.
    We wensen jullie en goede reis verder.
  4. Frans:
    15 juni 2013
    Hee mannen Adrie laat aan de mannen je frisbee tricks Ff zien

Én foto natuurlijk
  5. Peter en Sjan Noy:
    15 juni 2013
    Hi Arie en medereizigers!
    Mooi dat jullie de Europese beslommeringen ver achter je gelaten hebben. Geniet van de vele en mooie indrukken. Wij lezen jullie teksten met veel interesse. Ook de door jullie gemaakte foto's geven de sfeer goed weer!

Groetjes en tot de volgende keer, Peter en Sjan Noy
  6. Jan en Liza:
    16 juni 2013
    Hallo heren,
    Het is een mooie fotoreportage die we te zien krijgen.
    Veel plezier verder.
    Groetjes,

Jan en Liza.
  7. Harm Wolters:
    16 juni 2013
    Ben verwonderd over de mooie foto"s die jullie op de bloc zetten zo kan ik mee genieten van al hetgeen jullie meemaken. Zo"n onderneming moet toch echt fantastisch zijn. Ik verwacht dat Wim nog nooit zo mooi orgel gespeeld heeft en dat zullen we wel merken.
  8. Marijke:
    17 juni 2013
    Mensen,
    Wat een prachtige foto's, we genieten van de grote afwisselingen, en de leuke verhalen. Ook de gerechten met soms onbekende inhoud.
    Jammer dat je de letters niet kent, laat staan de teksten.
    Maar dat maakt het niet minder spannend.
    Ben benieuwd naar jullie volgende etappe.
    Hartelijke groeten van Marijke uit Uden.