Laatste bericht vanuit Rusland.

21 juni 2013 - Moskou, Rusland

Beste volgers.

We zijn alweer aan het eind van de laatste dag in Rusland. Nog steeds in Moskou, we worden om 22.00 uur opgehaald en naar het station gebrracht voor het laatste deel van onze treinreis: het traject Moskou-Ravenstein. We zullen zo'n 37 uur in de trein verblijven, de langste periode van de hele reis!

In Moskou hebben we het centrum van de stad verkend boven de grond. Onder de grond een iets groter deel van de stad met de metro. Dat is een belevenis op zich! Maar boven de grond geldt hetzelfde: alles is indrukwekkend met natuurlijk als hoogtepunt het Rode Plein! Woensdag was het afgesloten voor het publiek maar donderdag en ook vandaag konden we er terecht.  De St. Basilius kathedraal is met zijn prachtige bollen natuurlijk een juweeltje; er is uiteraard veel meer te zien. Gezien de beperkte internetsnelheid van dit moment en de beschikbare tijd willen we het voor dit moment hierbij laten.

1. Jan en Jolanda:
    21 juni 2013
    Hallo reisgenoten,

Wij wensen jullie een rustige terugkeer toe in het westerse leven!
    Geniet nog even van jullie mooie avontuur!
  2. Steffy:
    22 juni 2013
    Hoi Wim, Adrie,Ab en Arie.

Ja...Ja.... aan alles komt een einde, nu aan jullie prachtige reis.
    Zet hem op..... de laatste 37 uur in de treinreis terug.
    De achterblijvers treffen hun voorbereidingen...........
  3. Cees van Dijk:
    22 juni 2013
    Goede terugreis. Voorlopig vermoedelijk maar niet denken aan een OV jaarkaart voor jullie.
  4. Marijn:
    22 juni 2013
    Zo Minsk voorbij, de varkenslucht nadert al! ;-) hopelijk verloopt de reis spoedig en hoeven jullie in Duitsland niet over te stappen op de boot! Tot snel
  5. Frans van Bussel:
    Hoi Hoi!!!

Dat is toch genieten 37 uur in de trein!!!
    Erg veel plezier die laatste kilometers, en een behouden thuiskomst gewenst.

Gr Frans
  6. Kees en Ineke:
    Hallo Arie,
    Goeie reis verder, nog een bijzondere treinreis voor de boeg.
    Wat is de reis snel gegaan voor de thuisblijvers.
    We hopen je verhalen te horen en foto's binnenkort te komen bekijken.
    Groeten uit Klundert, Kees en Ineke.
  7. Ria Winters:
    24 juni 2013
    Hey Adrie,
    Wecome back!!
    We zien je woensdag op kantoor en horen dan graag alle verhalen!

Je collega's van KRM