Moskou/Moskva, 19 juni 2013

19 juni 2013 - Moskou, Rusland

Beste allemaal,

in ons vorige verhaal hebben we jullie een inkijkje gegeven in de treincoupe, maar er is meer gebeurd. Enkele dagen geleden waren we in Jekaterinaburg en daar hebben we een wandeling door de stad gemaakt en wederom veel moois gezien.  O.a. hebben diverse Russisch Orthodoxe kerken bezocht. Erg indrukwekkend allemaal.

Na Jekaterinaburg hebben we de laatste 1800 km met de Trans Siberie Express afgelegd. De natuur was niet zo boeiend maar het was nu de emotie die het em deed.

Vanochtend (woensdag) omstreeks 09.20 uur lokale tijd waren we in Moskou en van het eindpunt van de Trans Siberie Railway hebben we een foto gemaakt.

Vanmiddag hebben we in Moskou wat highlights bekeken.De foto's spreken voor zich.

Morgen en overmorgen zullen we ons hiernog goed kunnn vermaken en vrijdagavond stappen we op de trein naar Nederland. Als t enigszins mogelijk is horen jullie voor die tijd nog van ons.

Groeten Arie, Ab, Adrie en Wim

1. Esther & Michel:
    19 juni 2013
    Goh, wat gaat dat snel, het leek wel gisteren dat jullie vertrokken maar wat zullen jullie nog lang nagenieten van deze reis dat weet ik zeker. Geniet er nog extra van deze laatste dagen samen en een goede thuiskomst!
  2. Gerdita:
    19 juni 2013
    Geniet er nog even van!
  3. Wim en Marian:
    Hoi Arie en vrienden,
    De foto's zie ik niet op mijn laptop (ze laden niet) maar ze zullen wel weer evenals de andere foto's, prachtig zijn. We houden de presentatie (met toelichting) tegoed. Ook voor jullie terugreis heel veel reisplezier toegewenst. We hopen dat jullie wel weer zin hebben om thuis te komen.
  4. Cees van Dijk:
    20 juni 2013
    Het is maar goed dat er digitale camera's zijn anders hadden jullie vast een extra koffer nodig voor alle fotorolletjes. Want dat zullen er stellig heel veel zijn. Goede tijd daar in Moskva.
    En dan maar weer naar het Culturele hoogtepunt van de reis.
    NEDERLAND.
  5. Corrie:
    20 juni 2013
    Haast niet te geloven dat jullie trip er bijna op zit. Wat zullen jullie moeten afkicken van deze geweldige avonturen. Ik zal jullie blog gaan missen. Heel veel plezier nog met elkaar tijdens deze speciale laatste treinkilometers en gauw tot ziens.
  6. Conny:
    20 juni 2013
    Leuk om zo mee te kijken, heb het idee dat er nog heel veel te vertellen is en nog heel veel foto`s zijn. Ben heel nieuwsgierig geworden. Goede reis naar huis en welkom thuis.
  7. Kees en Elly Bregman:
    21 juni 2013
    Mooie foto`s, sommige doen me denken aan Roemenië, ...en nu al weer op huis aan. Geniet nog van de reis naar huis, groetjes