Nog een week te gaan

14 mei 2013 - Uden, Nederland

Spelletje "mens erger je niet" nemen we niet mee.

Morgen halen we de paspoorten en treintickets op. De (gezonde) spanning stijgt. Een enkeling kan niet met de spanning om gaan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tineke:
    14 mei 2013
    Wim neemt een bolletje touw mee, Ab heeft een agenda gemaakt voor deze avond, Adrie klooit met z'n nieuwe fototoestel.. en Arie heeft de klok van Beiing vast op z'n i-pad gezet. En wanneer komen ze nu aan die agendapunten van Ab toe?
  2. Marijn:
    14 mei 2013
    O jee, als de planning nu al in de soep loopt is het maar goed dat het reisbureau de reis al vast heeft gelegd. Gelukkig hebben ze nog een paar dagen voor vertrek en kunnen ze de eindjes vast wel aan elkaar knopen. Succes heren met de laatste voorbereidingen!
  3. Jan en Jolanda:
    16 mei 2013
    Het aftellen is begonnen. Wij tellen met jullie mee en wensen jullie een hele fijne en gezellige reis toe!
  4. Hans en Jenny:
    16 mei 2013
    We gaan het volgen, veel succes!
    En Adrie, nog gefeliciteerd met je verjaardag, helemaal vergeten.
    Onze reis naar Marokko, Hoge Atlas gebergte gaat helaas niet door. Nu maar zelf klimmen in de Alpen.
  5. Corrien en Johan:
    17 mei 2013
    We zijn benieuwd naar jullie belevenissen en willen jullie een hele mooie reis toewensen, met behouden thuiskomst!
    Arie nog niet weer opa geworden?? Spannend zo alles bij elkaar, zou leuk zijn als hij/zij voor vertrek geboren wordt...
  6. Kees en Elly Bregman:
    19 mei 2013
    Een fijne reis en we vinden het heel bijzonder om jullie te volgen..
  7. Gerdita:
    20 mei 2013
    Leuk dat we jullie avonturen kunnen volgen via deze blog!
    Ik wens jullie heel veel plezier en een goede reis!
    Groet Gerdita (nicht van Adrie)
  8. Gerard en Giny Ardonne:
    21 mei 2013
    We wensen jullie een goede reis. Veel plezier!!
  9. Leo en Anja:
    21 mei 2013
    Hoi mannen,
    Goede en prachtige reis toegewenst.
    Geniet ervan en doe de groeten aan de Provodniki.
    Veel plezier!