30 uur voor vertrek

22 mei 2013 - Uden, Nederland

We zijn ingecheckt ! !

Dit viel voor ons als Brabanders niet mee. Gelukkig is Wim bereisd en heeft ie alles gered.

Ab is nu onderweg naar Breda en hoopt dat z'n paspoort daar ligt met de nodige stempels (visa). We hebben afgesproken dat we morgen niet op elkaar wachten, zowel op het station Ravenstein als op Schiphol niet.

Verder is de sfeer optimaal.

1. Teunie:
    22 mei 2013
    Over het verloop van de incheckprocedure zijn de meningen lichtelijk verdeeld.
  2. Christien:
    22 mei 2013
    Een hele mooie reis toegewenst voor jullie!
  3. Jan en janny:
    22 mei 2013
    Als goede Brabanders vind je mekaar best wel in het vliegtuig.
    Allemaal een goede reis gewenst, geniet er van en kom gezond weer terug.
  4. Tineke:
    22 mei 2013
    Ha ha, nou waar dan ook : station of luchthaven , ik ga zwaaien!!
    Enne voor de volgers: niet schrikken als je de bij de volgende link de mededeling krijgt dat je verdwaalt bent... Gewoon wegklikken en op een volgend verhaal wachten.
  5. Steffy:
    22 mei 2013
    Wim, wat fijn dat je bereisd bent!
    Nog fijner vind ik het dat je bij thuiskomst, bebaard bent!!!!!!!!

Goede reis alle vier en....... ik ga ook mee zwaaien.........
  6. Kees en Elly Bregman:
    22 mei 2013
    Een hele goede reis en we zijn stinkend jaloers en nieuwsgierig naar alle vehalen.
  7. Arjan en Chantal:
    Dag reisgangers,

Wat een mooie tocht hebben jullie voor de boeg. Bij ons begint het ook weer te kriebelen bij zo'n vooruitzicht.

Veel plezier en geniet van ieder mooi en uniek moment.

Arjan en Chantal
  8. Frans:
    Nog beulen adrie (not)
  9. Hans:
    Adrie,

Zag net pas jullie weblog.
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie belevenissen.

Hans
  10. Reinier en Erika:
    Hoi Willem,
    Hele goeie vlucht en mooie reis met elkaar. Geniet ervan!

Reinier en Erika
  11. Gerrit en Corrie Otto:
    23 mei 2013
    Goede reis toegewenst en een behouden aankomst
  12. Jan en Jolanda:
    23 mei 2013
    Goede reis, veel plezier en tot 23 juni gezond en wel terug boordevol verhalen!
  13. Joh. stolk:
    23 mei 2013
    Op Flightradar is te zien dat jullie 21.47 uur nederlandse tijd ter hoogte van Gari vliegen..afgelegde kilometers 3560...nog te gaan 4357 km..oftewel 4 uur en 57 minuten...hoogte 10650 meter en de snelheid is 905 km. Kk ben ervan overtuigd dat de trein terug niet deze snelheid haalt....goede reis gewenst mede namens vrouwlief Anneke...
  14. Harm Wolters:
    24 mei 2013
    Beste reisgenoten,
    Vandaag voor het eerst de weblog gezien. Ik wens jullie een fijne reis en volg met grote belangstelling jullie verslagen en foto"s.
    Behouden reis,geniet ervan en tot ziens.
    Harm W
  15. Wim en Marian:
    24 mei 2013
    Het is begonnen, nu is het echt. We zien uit naar jullie verhalen en zijn benieuwd wat jullie gaan beleven.
    Veel plezier, geniet ervan!